Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana. Rok od 14 dana počinje teći od dana kada je roba koja čini predmet ugovora predana u posjed predana Potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane Potrošača, a koja nije prijevoznik.
Ako je jednom narudžbom Potrošač naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je Potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane Potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Potrošač je dužan prije isteka navedenog roka obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem bilo koje nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.
Navedena obavijest može biti poslana poštom na adresu Prodavatelja Višnjevac 3, Zagreb, telefaksom na broj +385 1 7980 976 ili elektroničkom poštom na adresu info@vitayummy.hr, a obavijest mora sadržavati ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte Potrošača.
Potrošač može koristiti i standardni primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora (Obrazac preuzmite ovdje*) koji je potrebno elektronički popuniti i poslati na mail adresu info@vitayummy.hr . Prodavatelj je dužan bez odgađanja dostaviti Potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju.
Izjavu o raskidu ugovora Potrošač je dužan poslati prije isteka roka za raskid ugovora.
Potrošač je dužan vratiti proizvod Prodavatelju bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana slanja obavijesti o odluci Potrošača da raskida ugovor.
Povrat uplaćenog novca Prodavatelj će izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana nakon što mu roba bude vraćena odnosno nakon što mu Potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag, ako bi o tome Prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.
Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat Potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio Prodavatelj.
Potrošač je dužan dostaviti neoštećeni proizvod u originalnom pakiranju sa svom dodatnom opremom i dokumentacijom s kojima je bio originalno isporučen, uključujući i račun. Izravne troškove povrata robe dužan je snositi Potrošač.
Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Povrat novca bit će izvršen služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio Potrošač prilikom plaćanja, a u slučaju plaćanja pouzećem ili virmanom, povrat se vrši na tekući račun kojeg Potrošač dostavi.
Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat plaćenog prije nego mu roba isporučena Potrošaču bude vraćena, osim ako nije ponudio da robu koju Potrošač vraća, sam preuzme, odnosno nakon što mu Potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag Prodavatelju, ako bi o tome Prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.
Prodavatelj se obvezuje izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio Potrošač prilikom plaćanja, osim ako Potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da Potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ukoliko Potrošač vraća proizvod koji je sastavljen te ako postoji mogućnost da rastavljanjem proizvoda uzrokuje daljnje oštećenje proizvoda, potrebno je proizvod ostaviti sastavljen i kontaktirati Prodavatelja.